فیس بوک

اشتراک گذاشته شده با :

فیس بوک

گروهی عجیب در فیس بوک که کاربران را به پرت کردن خو
گروهی عجیب در فیس بوک که کاربران را به پرت کردن خو
دنیای مجازی و ارتباطات نامحدود و گسترده مردم در سراسر دنیا اگر چه مزایای زیادی دارد اما گاهی به شکل گیری گروه ها، کلوب ها و چالش هایی می انجامد که نه تنها جالب نیستند، بلکه می توانند برای سلامت روحی یا جسمی افراد مشکلاتی را در پی داشته باشند.

گروهی عجیب در فیس بوک که کاربران را به پرت کردن خو
گروهی عجیب در فیس بوک که کاربران را به پرت کردن خو
دنیای مجازی و ارتباطات نامحدود و گسترده مردم در سراسر دنیا اگر چه مزایای زیادی دارد اما گاهی به شکل گیری گروه ها، کلوب ها و چالش هایی می انجامد که نه تنها جالب نیستند، بلکه می توانند برای سلامت روحی یا جسمی افراد مشکلاتی را در پی داشته باشند.
فیس بوک رسماً بازارچه خود را معرفی کرد
فیس بوک رسماً بازارچه خود را معرفی کرد
چندین سال است که فیس‌بوک رویای داشتن یک بازارچه آنلاین را در سر می‌پروراند و این رویا اکنون با معرفی رسمی بازارچه فیس‌بوک جامه عمل پوشیده است. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! حوالی ۹ سال پیش بود که فیس‌بوک از برنامه‌های خود برای ساخت بازارچه آنلاین سخن به میان آورد، این رویا همچنان ذهن فیس‌بوک را مشغول نگه داشت تا اینکه سال گذشته شاهد انتشار اخباری مبنی بر معرفی بازارچه فیس‌بوک بودیم. این بازارچه از سال گذشته برای کاربران iOS به صورت آزمایشی فعال بوده است و اوایل امسال نیز شاهد امکان دسترسی بعضی از کاربران اندرویدی به بازارچه فیس‌بوک بودیم. اکنون نیز ظاهرا فیس‌بوک دست از آزمون و خطا برداشته و رسما بازارچه آنلاین خود را معرفی کرد. فیس‌بوک مدعی است همیشه گرو‌ه‌های زیادی در این شبکه بزرگ اجتماعی برای خرید و فروش اجناس تشکیل می‌شود، جالب است بدانید بنا به ادعای فیس‌بوک، ماهانه بیشتر از ۴۵۰ میلیون نفر کاربر از این گروه‌ها بازدید می‌کنند. به این ترتیب جای خالی یک بازارچه رسمی از جانب فیس‌بوک کاملا محسوس است. در تب جدید بازارچه فیس‌بوک شاهد حضور فیلترهایی برای مرتب کردن موقعیت جغرافیایی کاربران، گرو‌ه‌بندی‌های کالا و همچنین قیمت آنها هستیم. در این بازارچه پس از اینکه کاربر با استفاده از فیلترهای ذکر شده توانست کالای مورد نظر خود را پیدا کند، می‌تواند به جزئیات بیشتر کالا و همچنین پروفایل فروشنده کالا دسترسی داشته باشد، در مرحله بعد هم کاربر به راحتی قادر است از طریق ارسال پیام با فروشنده تماس برقرار کرده و سایر فرآیندهای مربوط به خرید کالا را انجام دهد. لازم به ذکر است که عملیات دریافت و پرداخت پول از طریق این بازارچه انجام نمی‌شود. در حال حاضر بازارچه فیس‌بوک برای تمامی کاربرانی که بیشتر از ۱۸ سال سن دارند و در کشورهای بریتانیا، آمریکا، استرالیا و نیوزیلند زندگی می‌کنند قابل دسترسی است. این ویژگی از آپدیت‌هایی است که در سمت سرور انجام می‌شود و با این حساب نیازی به اعمال تنظیمات خاصی در قسمت کاربر ندارد. فیس‌بوک در معرفی ویژگی بازارچه اعلام کرد که این قابلیت در چند ماه آینده برای تمامی کاربران فیس‌بوک در نقاط مختلف دنیا لحاظ خواهد شد. androidpolice.com TagsFacebook MarketPlace, بازارچه آنلاین فیس بوک, بازارچه فیس بوک, فیس بوک, مارکت فیس بوک
رمزگذاری end-to-end پیام های مسنجر فیس بوک برای تم
رمزگذاری end-to-end پیام های مسنجر فیس بوک برای تم
فیس بوک که چندی پیش در جهت افزایش ضریب امنیتی پیام رسان شبکه اجتماعی خود، قابلیت رمزگذاری end-to-end را در اختیار تعداد محدودی از کاربران خود قرار داده بود، سرانجام ساعاتی پیش و پس از گذشت موفقیت دوران تست، قابلیت مذکور را در دسترس بیش از یک میلیارد کاربر این مسنجر قرار داد…
رمزگذاری end-to-end پیام های مسنجر فیس بوک برای تم
رمزگذاری end-to-end پیام های مسنجر فیس بوک برای تم
فیس بوک که چندی پیش در جهت افزایش ضریب امنیتی پیام رسان شبکه اجتماعی خود، قابلیت رمزگذاری end-to-end را در اختیار تعداد محدودی از کاربران خود قرار داده بود، سرانجام ساعاتی پیش و پس از گذشت موفقیت دوران تست، قابلیت مذکور را در دسترس بیش از یک میلیارد کاربر این مسنجر قرار داد…
بالاخره دکمه dislike به فیس بوک می آید؟/در سرویس ت
بالاخره دکمه dislike به فیس بوک می آید؟/در سرویس ت
تاثیر دکمه لایک فیس بوک بسیار گسترده تر از یک آیکون ساده بود و به طرز شگفت آوری به فرهنگ عامه و زبان کوچه و بازار راه یافت. اما با گسترش تاثیر آن در بیان احساسات کاربران مشخص شد این دکمه ساده برای یکی از بزرگ ترین جوامع مجازی دنیا کافی نیست.
پس از مک دونالد، برند کمپانی فیس بوک هم در ایران،
پس از مک دونالد، برند کمپانی فیس بوک هم در ایران،
طبق اعلام روزنامه رسمی در تاریخ ۲۰ آبان ماه امسال (یعنی چند روز قبل) تقاضای ثبت علامت تجاری توسط کمپانی «فیس بوک» در ایران مورد تایید قرار گرفته و این شرکت می تواند بر اساس نامه ۲۲ مهرماه اداره ثبت، از این علامت در کشورمان استفاده کند. سایت صبحانه ضمن…